Pazartesi, Ağustos 02, 2010

BASİT DEĞİL.Mİ?

Rabbim... Yaratan Rabbim...
Sorum sana değil
Sorunum senle değil
Tek bildiğim, senin herşeyi bildiğin
Tek bilmediğimi de sen bilirsin tek bildiğimi bildiğin gibi.

Cehennemden korkarım lakin köle değilim,
Cenneti isterim lakin tüccar değilim,
Cemalini arzularım lakin aşık da değilim,
Ne yaptığımı bilmemekteyim bu kötü bir eğilim,
Seninim, sendenim lakin anlatamıyor dilim...

Küfre girmek istemiyorum!
Dediklerimle küfre girer miyim, bilmiyorum...
Şüphe şeytandandır diyip susuyorum hep, ama
Susmuyor bazı uzuvlar, susturamıyorum.
Kaldıramayacağım yükü vermezsin, biiyorum...
Sen susturabilirsin yalnız.
Yalnız sen... Yardım et...

Şimdi...
Yazıcam, çok garip olacak.
E biliyorsun içimi!
Sana anlatmak istediklerimi,
Anlatmaya kelimeler yetmiyor ya...
Yetmediği kadarıyla anlatmak istediklerimi
İnsanlara anlatamadığımda... Soracaklar...
"Amacın ne olm?"
Sana sormak istiyorum Rabbim!
"Amacım...
...daha doğrusu... İsyan olarak kabul etme sakın!
"Amacın ne?" Anlayabilsem...
Yani seni, böylece beni, tabii mesele bencillik değil
Anlayabilsem ona göre davrannıcam.

Seni zaten anlayamayız, evet...
Nopnoksanız... Aciz ve sabırsız...
Anlatamıyorum işte!
Ama sen anlıyorsun...
Bize yardım et...
Aklımızı kullanabilmemiz için verimli,
Verimli vesveselerden uzak tut bizi,
Bizi verimli hayrlarla karşılaştır ve hayrlara vesile kıl!

Rabbim... Yaratan Rabbim...
Yarattın, anlamıyorum.
İnandım, anlıyorsun.
Teslimiyet basit değil.mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder