Pazartesi, Ağustos 02, 2010

...benim seni düşündüğümü düşünüyorlar

Vurgunlara alışkınım çok derin sulardaki
Mazoşist değilim aslında
Tavırlarımın tepkilerinde boğulurken
Azimle yapılan iş değil beni mutlu eden
Azmin kendisi ve azimle yapılan iş sonuç vermese de
Kedileri severim
Özellikle kara kedileri karanlığı sevdiğimle ilişik
Karanlığa bürünenleri sevmişliğimi ilişkilendiremeyen bir kişilik
Bendeniz
Karanlığın içindeki ışıltışı karanlığı sevdim aslında
Esmer olanın doğal karalığındaki
Öz karanlık
Kapkaranlık
Anlık yaşamak güzelmiş martının vapurdakilerin attığı simidi yiyişindeki haz
Galata kulesiyim kız kulesine göz kırpıyorum
Kırpışımdaki selama karşılık veren gözlerin kırpışınca dağılır sürmesi
Bu sürecin uzun sürmesi
Mazoşist değilim aslında
Kalbimin hoş olduğu bu duygu insanlar tarafından nitelendiriliyorsa eziyet diye
Banane
Baksana bir bana yüzüme bak
Tuzak iplerini savur
At gözlükleriyle bakıyorum sana
Hatta gözlüklerime senin resmini yapıştırdım
Ve sana doğru koşuyorum depar ata ata
Durduğum anda burnun burnumun ucundaki soğuk ve titrek ter damlasıyla tanışacak
Sonra
Pardon deyip gideceğim
Sen önemli değil bakışını yaptığında
Ben arkam dönük uzaklaşmış durumda olacağım
Özür dilerim karanlık
Özünle uğraşmamalıydım
Ama öz möz bilmem ben özeli bilmediğim ve özelliğini hissettiremediğim gibi
Gerçekten özellerim var özel olmayan hayatımda
Biliyorum özel deyince özel olduğunu hissedemezsin özel olsan bile
Ama ama aman be
HIAAAA!
...
Sevmek güzel şey ve bir lüks yahut lükse geçiş basamağı
Sevmek güzel tüm platonikliği ve karşılıksızlığıyla
Sevmek güzel tüm uzaklıkların ardından izlenilmesiyle
Sevmek sevmek sevmek
Artı bir nefes
Eksi bir cân
Öyle ki bazen
Benim seni düşündüğümden daha fazla benim seni düşündüğümü düşünüyorlar
Yoo bazen unutuyorum allah kahretsin
Kalbimin kapısından çıkıp gidiyorsun ekmek alıp gelicem diye lakin gelmiyorsun
Aç aç konuşuyorum ortalıkta
Arada bir gelen misafir gibi olsan da
Yılda bir gelen uzak akraba gibi de olsan
Kayan bir yıldız gibi uzak ve uzun süre gidip gelmesen de
Hatta hiçbir sıfata sığmasan da ben bileyim ordasın
Orda olduğunu bileyim
Eşinle dostunla arkadaşlarınla
Yalnızlığın karanlığın teslim oluşunla
İyi ki varsın
Çaydanlıktaki suyun soğuması kadar mı
Patlayan volkanın sönmesi kadar mı olur bilmem
Düşüreceğim kendimi senden
Pes diyeceğim
Yendin diyeceğim
Gözlerini gördüğüm heryerde tebessümü yemek sonrası cigara edeceğimO yüzden öldüğüm zaman ki tebessümü başka birşeye yormasınlar
Yormasınlar
Yorgundan selamlar

1 yorum:

  1. omuzlarımızı alıp sıkıntıya mı gidelim?

    hadi kalk! oyun parkına, orada saklanıyorlar bence...

    YanıtlaSil