Pazartesi, Ağustos 02, 2010

bilmiyorum

istanbulu mu seni mi seviyorum bilmiyorum
bilmiyorum sensiz istanbul mu kötü
istanbulsuz ben mi bilmiyorum
bilmiyorum ben sensiz huzurlu muyum
sen bensiz nâbencil biri misin bilmiyorum
bilmiyorum ben bensiz miyim gerçekten
gerçekten ben seni mi sensizliği mi seviyorum bilmiyorum
bilmiyorum istanbulsuz n'olur acaba
n'olur sakarya senle bilmiyorum
bilmiyorum nasıl olur trabzon iran çin seninle
seninle olur mu izninle bilmiyorum
bilmiyorum seninle ben kalır mıyım
ben kalır mıyım bencilce mi oldu bilmiyorum
bilmiyorum sen o musun hakkaten
hakkaten o sensen çok şey kaybeder miyim bilmiyorum
biliyorum ki... tanrıya şükür orda burda şurdasın

3 yorum:

  1. ayy teşekkür edeirm yazdığın yorum için :) yazılarımı okumana çok mutlu oldum. Aslında mail atmak istedim sana fakat mail adresini göremedim. Karikatürüst olarak aslında çok ihtiyacım var. Ben yazılarıma uygun bişiler bulamıyorum genelde. Bİlmiorm yazasım geldi. Öyle işte :)

    YanıtlaSil
  2. karikaturist_cartoonist@hotmail.com
    buyur.. eyvallah büşra

    YanıtlaSil
  3. heyy bu balıklar harika:)

    YanıtlaSil